søndag 28. juni 2009

DET ER VARMMMT

Hååja! Lenge siden sist! igjen. :] ops.

Interessang uke! begynte dass (pga lærere ofc), men på torsdag fikk jeg besøk av nordmenn(! :D) og da ble alt bra. n_n Fikk eeeendelig snakka litt norsk igjen! :]]
Min mamma digga dem også. :D åhåhåh.

De ble ikke så lenge da, for på fredag reiste de videre til Kyoto (ikke egentlig kyoto, men jeg husker ikke navnet på byen ahahha). Sååå min mamma hjalp meg å skulke skolen ved å ringe å si jeg var sjuk for at jeg kunne følge dem tilbake til Nagoya. XD
whoop~

I går var jeg en tur i nagoya med Sylvain og Juan. :] meget koselig, de er awesome med VESTLIG humor. :) er en mangelvare her. -_-


I dag var jeg også i nagoya for å reise på konsert med Yuna. Var awesome, og yuna spilte med TRE band! eep, hun er så barsk. *_* Fant også en gitar på rommet hennes, så nå kan jeg øve bass (HYSJ, bedre enn ingenting) alikevel! :D jaja anyways..
konserten var awesome as always, og folka var kjempehyggelige. :) Vokalisten for det ene bandet DEDIKERTE en sang til meg på scenen! o_o Jeg har møtt henne en gang før, og i dag når jeg møtte henne igjen før konserten var hun helt "Anna, jeg savna deeeeg" mens jeg helt ærlig ikke huska helt hvem hun var. XD Menmen, barsk er hun, og hun var desidert den beste vokalisten av alle (japp, var en konsert med ca 10 band som spilte etterhverandre). Før den siste sangen de spilte sa hun "I dedicate this to my friend Anna" mens hun pekte på meg. 8D Jeg ble så glaaad. *__* herremin!
Sangen var btw cover av mucc's Utagoe (http://www.youtube.com/watch?v=j14N9sg6yzE)
Og alle i publikum gikk helt bananas når de spilte. :D Åh, jeg digger konserter i små saler. Er så mye mer stemning n____n

Alle andre banda var også helt fantastiske, og jeg fikk eeendelig håpet tilbake om at det faktisk ikke baare er boybandgutter i japan når en 2-3 band faktisk spilte ordentlig metall :D Det siste bandet bestod av bare heite dudes og etter en stund tok de alle av seg skjortene, fniiis. Gjett hvem som stod helt frammerst. 8)))

Etterpå ba hun som dedikerte utagoe til meg meg med på heidi konsert i august! :D
Happy! :]]



Med Yuna. n_n

Jeg må innrømme at jeg er meeeget lei skolen nå, men nå er det snart sportsfestival og etter det sommerferie, så da håper jeg det går fort. :) Ferien er jo ikke sååå lang at det gjør no, men jeg skal ikke klage. Jeg er vel den eneste studenten på skolen som ikke skal på skolen en eneste dag i ferien. : p fappfapp, da går jeg og legger meg.

Hadde planer om at det her skulle bli et langt innlegg, men høhøhøh. det ble det visst ikke.

BAI GAIS. :D

BTW - JEG HAR LÆRT MEG Å TA TEBANEN RUNDT I NAGOYA! HELT ALENE! EEP. 8D

10 kommentarer:

Birgitte sa...

Iiiiiiih! Gøy med oppdagering. n_n
Du er på mange konserter, det høres SÅ gøy ut, spesielt det at hu dama dedikerte en sang til deg, aw!!

6mnd til jeg søker nå tror jeg ææ.
har du noe lurt jeg bør tenke på så jeg ikke æh.... kaster inn håndkleet, og ikke tør? :'D

Anna sa...

Jamann, jeg ble helt "o__o"

Bare gled deg du, det er like awesome som du tror det kommer til å være. 8DD

Birgitte sa...

hihiii :D oki, jeg må prøve å holde meg, og isåfall ikke besvime av lykke på Narita om jeg overlever flyturen og om jeg i det minste har overlevd intervjuet og hjemmebesøket og alt det der, wææææææh :O

Anna sa...

Åhåhå. 8D

Intervjuet går lett! Min intervjuermann var awesome, så han sa til afs at om de ikke sendte meg til japan var de dumme. XD
Men serr - det er bare gøy! :D

Søkeprosessen er lang though, men verdt det! 8D

Birgitte sa...

awwww, HVA HETER HAN. kanskje jeg får samme intervjuermann 8D
så digg :D:D:D du fikk jo høre at du hadde blitt godtatt dagen etter, ellernoe? whew, det må være et relief. ^-^

hihhii, bare jeg blir godtatt, så er det helt greit liksom. :D

Anna sa...

HAN HETER KLAUS. :'D Mer husker jeg ikke ahahha.
Ja, jeg gjorde det. Er visst ikke vanlig, men var den siste plassen og shit, så det var jo bare 2 dager mellom da jeg var ferdig å skrive søknaden til jeg fikk plassen. XD

Det blir du vetth, bare du søker tidlig nok. :]

Birgitte sa...

oh my, så deilig *-*
men, hvorfor Japan? :D

jeg skal søke med en gang det går an å søke ^_____^ oh yes.
mama er sånn.. hun sier jeg bør ta året, wiih. jeg digger at hun er så samarbeidsvillig. 8D trudde aldri hun hadde vært det med dette lizm O__o

Anna sa...

Ehm, jeg aner ikke. 8D Digger egentlig japan og korea like mye, men afs drar ikke til korea, så da ble det japan. XD

åhå, samme med mine! :'D
Jeg trooor iaf det, for jeg var snær at med en gang jeg fikk plassen så var det søren ikke snakk om at jeg skulle bli i norge. xD jeg skreiv jo ikke eeegentlig søknaden seriøst. :p

Birgitte sa...

Awwwwwww :D ja, det er litt rart..
Korea er kult :D jeg vil lære koreansk også..
men føler du at du har lært mye japansk? ^_^

aw HAHHA seriøst. :'D så gøy :D
men du er sikkert glad for det :D

Anna sa...

Jeg også! det høres jo bare ut som heulgeulseuolkeoleul, så hadde vært awesome å kunne snakke det! 8D
pluss - koreanere her 39 ganger så heite som japsene. XD
og det sier litt, for japsene er smokin' hott. 8D