torsdag 4. februar 2010

Et siste innlegg - :)

Heihei~ da har jeg altsaa bare 3 dager igjen her i dette vakre landet. :(
Litt godt paa noen maater, men det er ingenting jeg har mindre lyst til atm enn aa dra fra japsa mine. Klassen hadde byebye party for meg i gaar (skal legge ut bilder naar jeg kommer hjem), og herre, det fikk meg til aa innse hvor glad jeg er i dem. :D Selv gutta, som omtrent ikke har snakka til meg at all hadde kjoept en presang til meg - den mest jalla klokka jeg noensinne har sett, men lol, var soett. <3 De hadde og lagd en huuuuuuuge kake til meg med "アンナありがとう”skrevet paa. n_n

Og,og,og. HEY JEG TOK BILDE MED HORIBE. 8D
De som har snakka med meg etter jeg kom hit har probs hoert meg snakke om mitt nr. 1 beundringsobjekt. Ah. 8D



Her med Yasuko og en random dude. :]

Anyways - i dag pakker jeg, og i morra er det en siste souvenirshopping i nagoya paa planen. :)
Maa si at bagasjen min er ca 4 ganger stoerre en kofferten min. Og veier ca dobbelt saa mye som det jeg har lov aa ta med hjem. Hm. MEN DET ORDNER SEG! :D

Snakkes i Telemark~

1 kommentar:

birgitte sa...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH :d