lørdag 3. april 2010

PARIS GOD DAMNIT.

OK hei - i dag er jeg ganske så blid! Masse jeg har fått orden på. :D

first of all - fått bestemt dato og alt mulig for meg og knut sin herlige bursdagsfest! whuhuu!

seconddd - PARIS. AH AH AH. JAAA! Sitti og rota borti parisbilder i heeele dag! :) Jeg ELSKER Paris, og jeg gleder meg mer enn noe til 24.juli siden jeg da drar for TREE hele uker til min elskede franske hovedstad. Der skal jeg den første uka bare henge med Sylvain og Marie og gå på nattklubber hver dag og alt skal bare være digg. Og såååå kommer alle japsa våre, så da blir det en riktig stor samlig med herlige mennesker! :) Oh joy!

Satt nettopp og søkte opp nattklubber i Paris, og her er bilder fra noen av de mest populære:








Ok, nå må jeg få lov å banne litt og si FOR SVARTE FAEN, ER DET RART JEG GLEDER MEG? :D

1 kommentar:

henke sa...

har du noen cluber å anbefale? hvilken klubb er det bilde av i midten? fint om du svarer på min! drar i kveld.