mandag 8. desember 2008

8D

Yeeey, jeg er blid igjen. 8D Aner ikke hvorfor, men ajajaj FINALLY! n___n fififihh

Om eeett døgn er jeg ferdig med mattetentamen, og da er det ikke mer enn en skarve samf. prøve igjen, og så er det bare lax fram til laangt over nyttår! n__n

eneste bajsen nu er at jeg må jobbe på roxy typ 3 lørdager framover =_= meenmen - penger blir det da iallefall. :] yay.

oooog i romjula kommer både Sofie og Hanne! JEG GLEDER MEG SOM ET BARN. 8D Vel, innvendig er jeg alltid et barn da, men øhøy. 8) Såååwh fant jeg også ut at Diru kommer til London i slutten av Januar, og da skulle jo egentlig meg, mamma, Maria og mamman til Maria dit, men nå i det siste har jeg funnet ut at jeg egentlig ikke har lyst. XD Damn! Må ha litt penger til japan også vøtt. :l

Inga informerte meg nettopp om at nuh er det 98 dager igjen! Da må jeg ha regna feil alle de andre gangene. damn. XD Herlig, jeg elsker den følelsen jeg har nå! Jeg gleder meg til alt. 8D Gruer meg ikke engang til tentamen i morra selv om jeg vet det kommer til å gå dass (:

fihfih. <3

Ingen kommentarer: