tirsdag 30. desember 2008

London n__n

Okeey, nå har det seg sånn at jeg skal til London alikevel. :] Og pappa sa jeg kunne få velge helg litt sånn når det passa for meg, og diru kommer jo i slutten av januar, så jeg har veldig lyst å reise da ! 8D Problemet da er bare at jeg ikke har noen å gå med siden jeg ikke akkurat vet om så mange som liker Diru som har anledning til å reise til London da :cc Jeg tviler også på at pappa vil være med, for han klaga endel etter Gazette konserten i fjor høst =__=


sååwh poenget mitt da er altså: OM NOEN VIL VÆRE MED TIL LONDON PÅ DIR EN GREY KONSERT 30. JANUAR MELD DEG NUH! 8DD

3 kommentarer:

Agnes sa...

Eg vil!!!!!!!!!!

Camilla Didriksen sa...

Så stilig header du hadde :)

Anonym sa...

Omg, Anna! (blir ikke det dyrt? :O what about japan?!) heldiggriiiiis ._.,