onsdag 7. januar 2009

(:


Iih, livet mitt er styrt av last.fm om dagen. XD Jeg sitter og nørder det hele dagen o_o

Og jeg klarer ikke lenger høre på cdene mine, for da blir de ikke scrobbla. xDD LAME YES.

Og i dag som Super Junior cdene mine kom også! Ikke at jeg har fått dem enda da, for de ligger på postkontoret, men DE ER I BØ 8D legger vel inn bilder når jeg har henta dem n_n

Jeg er sinna på Toshiya : han som var så überfantastisk har blitt teit ._. buuuh~
Han er jo fortsatt überfantastisk da, men liksom... før var han fghjhkkl! Se da *__*
Tenk at jeg kanskje skal få se han live O_O får hjernen min til å lage små pipelyder. 8D jeg vet ikke om jeg går p konserten da ._. Har jo helt ekstremt lyst, men siden pappa ikke vil være med, og vil at turen skal være en far-datter tur, blir det jo til at jeg går alene =_= Andre band som skal spille på samme konsert er btw Mindless self indulgence, Bring me the horizon og Black tide :] Sistnevnte så jeg jo på Hove, men noen som vet om no bra sanger av de andre? Burde kanskje sjekke dem litt ut i tilfelle jeg skal se dem n_n
Halp me ppl. 8D


Ingen kommentarer: