tirsdag 13. januar 2009

møø

Jeg er skoleleeeeei

Også klarer jeg ikke gjøre noe om dagen. Blitt mer slask enn noensinne, og jeg klarer ikke gjøre noe med det D: Åh, som jeg skulle ønske jeg kunne gjøre lekser eller trene eller noe annet som ga mening, men jeg har ikke ork ._. Eneste jeg gjør er å sitte inne på pcen og se på Jdramas hele dagen :c behleehh~

har jo vært snær en stund da, men nå er jeg kinda verre enn noensinne ._. Kjenner jeg blir irritert hver gang mamma eller pappa spør meg om å gjøre en bitteliten tjeneste. XD bææh.

Hjelp meg noen ._. Tving meg til å være med å trene eller gjøre lekser eller hvasomhelst 8DDD
Heia meg liss! :D:D:D:D:D:D Waiwai!!11one

Jaja, over til det jeg faktisk får gjort da 8D Se på serieeer! Whoop! Nettopp sett ferdig en som heter Last friends, og jeg må innrømme det er den tristeste serien jeg noooensinne har sett T_T Grein hver eppisode vett o_o skummeelt : Og selv om Sousuke var en bajs gjennom hele serien grein jeg fettemye når han døde, og tilga han alt ;_______; Skulle bare mangle, han skreiv verdens søteste avskjedsvrev til Michiru T__T <3

















Nå har jeg da begynt å se på en serie som heter 'Stand up!!'. Festlig nok den, men Nino er en eeekkel gris o_o Yamapi er herlig tho *_* Hiroki også! OG Oguri 8DDD ææhæhæ, den gjør meg fjortiz :-DD

Ingen kommentarer: