mandag 19. januar 2009

:]]]]]

Pffh, ferdig på skolen, også gikk jeg ned til biblioteket for å vente på at Meri skulle bli ferdig, også var det stengt! T___T Sitter nå på skolebiblioteket da, men meh.

Hanne skal være med meg til London! 8DDDD Det blir så kos atte herremin!
Sitter og søker rundt etter butikker nu :'D Om noen vet om noen bra butikker i London så gi meg beskjed tæækk ! n_____n Heia heia!

I morra er det også 8 uker igjen til jeg drar o_o 8 uker! ingenting! det går jo fettefort! gæææh :c
også har Martin, Simon, Inga OG Liv fått familie ! Jeg vil ha nåå.. ._. lei av å vente :3

Og en siste lille ting. 8D Om noen vet hvor jeg kan laste ned serien "RH Plus" I en batch isteden for en fil per eppisode, så tell me asap ! n____n gjelder forsåvidt alle andre japseserier også. Ligger ikke så veldig mange på D-addicts, og de fleste som jeg har lyst å se har chinesesubs :c

Ingen kommentarer: