torsdag 22. januar 2009

Vertsfamiliee! 8DD

Fikk vertsfamilie i daaaag! :D Skal bo i en liten by på rundt 106 000 folk ved navn Nishio som ligger ca 3 mil sørøst for Nagoya :'DD Er heller ikke sånn veeeeeldig langt fra Tokyo, så jeg er happyhappy! 8D

Familien som jeg skal bo hos heter Ishikawa og består av mor, far og tre barn; En sønn på 26 og to døtre på 24 og 20. De er altså gaaanske mye eldre enn meg o_o Kanskje bare positivt? :'D Meget fornøyd med at jeg ikke fikk småsøsken n___n

Skal prøve å sende en mail til dem, men har iiingen anelse på hva jeg skal skrive om o_o

Klikk på dem for å se hele :'DD

4 kommentarer:

Anonym sa...

aaah!! : D
så kult, du er vel KJEMPE happy nå
ingen småsøsken ! hoho
.. bor alle hjemme eller?

Anonym sa...

Å, heldig du er som har fått vertsfamilie! Og byen virker skikkelig fin.. *jeg vil og ha* D:

Anna sa...

@ Sunniva - jaa, mega! 8DD
Har iingen anelse :c sendte dem mail like istad da.. håper på svar snart :'D

@ Astrid (astri?) Jaa, ikke sant!Du får nok snart :D Jeg har venta feeettelenge og vært kjempeutolmodig :3

Er veldig fornøyd med at jeg kom langt sør :'DD

Anonym sa...

Virke som dem plassert oss nordmenn litt mer sør med vilje. Mange amerikanera i hokkaido :P