torsdag 8. januar 2009

=_=

Okey, å bli plutseligemo er ikke gøy :

Jeg spurte pappa litt randomly tidligere i dag om hvem som skulle ha huset, og da sa han (som jeg egentlig allrede visste) at han skulle ha det, og mamma skulle flytte til Gvarv. Øhøm? JA GVARV. Vi snakker GVARV som er det største hullet på denne jord! No offence Gvarvianere, jeg digger dere, men plassen liker jeg ikke =_= Jeg har vært fast bestemt på å få Mamma til å flytte så langt vekkifra Bø som mulig, og noen ganger har det faktisk virka som hun hadde litt lyst, men jeg faila altså ._. Å flytte til Gvarv er enda verre enn å bli værende i Bø, og JEG HATER BØ. Seriøst, det er ingenting jeg vil mer enn å flytte vekk fra Bø, men sorry mac, Jeg nekter å flytte til Gvarv. >_> Jeg vil heller ikke bo med Pappa. Det blir døden =_= Noen som bor på en kul plass jeg kan flytte inn med?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flytt in til meg. :c Eller kjøp deg hybel her i Trondheim, eller bare få mora di til å flytte hit etter at du har kommet tilbake fra Japan? D:

Agnes sa...

Gvarv er bedre enn Bø!! Da kan vi ta bussen sammen og treffes masse (a)