mandag 9. februar 2009

36 days, god damnit o_o

Åh, nå gleder jeg meeeg :'DD

Og jeg er så glad for at jeg skal reise med akkurat de jeg skal reise med 8D

Yer really a lovely gang, ye'know! <3

Fant ut at vi må reise å se en konsert sammen i Tokyo eller noe n_n herved er det bestemt!
Martin vil sikkert bare se no H!P konserter da, men han binder vi og putter i et kott 8D Sorreh mate! Jeg har seriøst ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å reise med dere og lande i tokyo and such. :D Gleder meg ikke såå til å komme til leiren i Nagoya om ingen av dere skal være med egentlig : Sikkert mye skøy folk fra andre land da, men still ó_ò buuh~

Håper også vi får sjansen til å henge litte sammen i løpet av året. :D Hadde vært koz å ha noen å snakke med å komme ut med depresjonene og slikt til noen som forstår hva vi sier. XD

2 kommentarer:

Inga sa...

jaaaaaa <3

Anonym sa...

Jeg gledergledergledermeg! Omg, så mye å gjøre før 17. mars! D:

Savner deg også.. ):