torsdag 12. februar 2009

..

Mm, er så mye jeg har å glede meg til om dagen :D

2 dager til London nu. Og det blir braaa. Jeg har funnet en laaang liste med butikker vi må besøke 8D

Vimsa rundt på http://www.lookbook.nu/ liiitt for mye de siste dagene, og jeg blir så deprimert av at alle har så herlige stiler =_= Silly Anna is silly.
Hu her f.eks - http://lookbook.nu/user/4739-Adeline-R
Oh em gee! skulle virkelig ønske jeg var kreativ! Og hadde stil =_= det hadde vært no. 8D

Jeg kjeder meg også til døde om dagen. Er så fettelei av svaret "Nei, kan ikke, må gjøre lekser" når jeg spør folk om vi skal finne på noe =_= Chiiz, trenger da ikke gjøre lekser hver føkkings dag? Vi har ikke så mye lekser engang! Skulle ønske jeg bodde et annet sted! No offence altså folk, jeg er veldig glad i dere, men hm.. Kan noen som har tid til meg flytte til Bø nuh plz! o_o Lagt planene klare om å grave meg ned og ligge der i fosterstilling til våren kommer :'D Apropos vår! I dag er det fiint vær ute, så jeg har på meg tights. 8DD Må sies at jeg har ullstrømpebukse under, og frøys som fæn da, men uansett! meget kos n__n

Ingen kommentarer: