torsdag 7. mai 2009

Ame. T_T

Hoy, nå regner det så det spruter her.. Regna hver dag helt siden mandag. :
I dag var verst though. På den lille tida det tar meg å sykle fra skolen til Minami Anjo station ble alle tinga mine heeelt soaked. Alle bøkene mine er ødelagt, telefonen vil ikke skru seg på, og ipodden er retard. T_T Bah... wellwell... ligger til tørk nå, så får håpe på det beste! Woah, akkurat nå tordner det og lyner no jævlig. o_o Har lyst til å ut å se! Hadde lett gått ut om det ikke hadde regna så siiinnneeesykt. Burde vel kanskje ikke sitte på pc, men shhh.

Vel, fra lørdag til torsdag hadde vi friii. :D Meget herlig bortsett fra at været var dust, så ble ikke til at jeg var så mye ute av huset.. Caity, Anna og Sylvain kom en tur på mandag da, og hadde et lite bursdagsparty for meg. 8DD veldig koselig! :D

Ey, nå skjønner jeg hvorfor det alltid står forklart hva kakkerlakk er på japansk på alle japansklæresider eller bøker... DET ER FULLT AV DEM HER. På tirsdagkveld fant jeg en på rommet mitt, også satt jeg to timer i sofaen min og bare så etter den før jeg bestemte meg for å legge meg på Erina sitt rom isteden. XD Kjempeskummelt! Så dagen etterpå, altså i går, Vaska jeg, støvsuga og rydda jeg rommet mitt i TO timer for å finne kakkerlakken, men nejda. :c I gårkveld løp den over gulvet da, så da brukte jeg min superspeed og sprang bort og tråkka på den! 8D
det ble en svær haug av død kakkerlakk på gulvet da, for den var jo kjempestor, så da måtte jeg hente min pappa til å fjerne det. :] Det var også en til utpå gangen, men den turte jeg ikke ta på. Katsuhiko knuste den med en bok! 8D Han er så barsk!

En siste ting... JEG SKAL PÅ DATE I MORRA. HAHAHHAHA!
Er egentlig litt trist. Jeg liker ikke fyren no spesielt, men han spurte om jeg ville være med han på et sportssenter i morra, og selvfølgelig sa jeg ja, for det ser jo kjempegøy ut! Men da sa han plutselig "YAAAY MY FIRST DATE!" O____O EHHH.

Well, nå høres det ut som tordenværet kommer nermere, så da får jeg vel skru av pcen. :]

See yah~

3 kommentarer:

Therese H.N. sa...

Huff :S Håper du overlever kakkerlakkene! De er EKLE :S *grøss*

Tordenvær er koslig ^^ :D ikke øs-pøs regn men ..oO

Helene sa...

Hahahaha!
"YAAAY, MY FIRST DATE!"
Stakkars deg! :'D Mange japser tror visst at hvis det er gutt+jente, så må det bli en date... istedenfor å bare henge sammen.
Kakkerlakker - æsj! Jeg hadde reagert akkurat som du gjorde, that's for sure. o___O

Anna sa...

Jaa, det er så lame! XD

Jaa kakkerlakker ;_________;
Gasser nå ned rommet mitt med innsektsspray to ganger om dagen. XD