tirsdag 19. mai 2009

Diverse surr~

Heihopp! :D Wah, long time no see..

Har ikke egentlig skjedd så veldig mye i det siste.... For tiden har japsene en slags eksamensuke, så jeg laxer på biblioteket de fleste timene. :] Digg... i dag sovna jeg faktisk! Hahha, første gang jeg har sovna på skolen her. Japanerne sovner jo hele tiden! Er alltid minst en som sovner i hver time. På torsdag telte jeg alle som sov samtidig i en Jap history time, og gjett hvor mange jeg kom fram til.....13! 13 av 42! sykt! Ganske gøy da, og det frister veldig å ta opp kameraet til tider, men bah.. lærerne liker det visst ikke.....

Har blitt litt uvenner med lærerne her nu btw. De liker meg ikke! det sverger jeg på!
I går RINGTE rektor til min vertsmamma for å klage på at jeg hadde for kort skjørt og at jeg har ting i hulla i øra mine.. JESUS. Jeg var så irritert da (still am) at jeg hadde lyst å reise til skolen og slå henne ned. For en kjerring. Vertsmor sa at hu antagelig ringte til alle som gjorde det samme som meg, men da jeg i dag spurte noen av klassevenninnene mine som har MYE kortere skjørt enn meg sa de at rektor aldri hadde gjort det før! Pft. Og de skulle liksom behandle meg akkurat som de andre! Bullshit. Min mamma ba meg ta på meg langt skjørt i dag, og å ta på kort i morra igjen. XD hahha, i love her. :D

Med unntak av lærerne er livet mitt topp though. :]

Gratulerer med dagen, kjære nordmenn! :] Selv 'feira' jeg dagen på en reggaefestival på kira beach ca 20 min fra Nishio. Ganske så fantastisk, første gang jeg faktisk har vært ved havet siden jeg kom hit. :) Hele festivalen hadde en morsom Hawaii stemning over seg med palmer, surfere og boder med blader i masse farger som tak. Var også første gang jeg så japser med dreads, og der krydde det!
Wah, jeg digger når de har alternativ stil her! Er ikke så mange som har det.
En morsom mann som kom bort til meg med no mat fra en av bodene og sa "Berri derishass". Han var veldig søt, og siden Hirotaka ga meg tommel opp fra boden som fyren kom fra tok jeg imot. Mens jeg spiste fortsatte han å si masse greier om maten som at den var veldig poppis i amerika og hvor kjøttet kom fra og slikt. Alt dette mens venneflokken hans stod og holdte på å le seg ihjel i bakgrunnen. Han fortsatte med "where are you from?" og når jeg sa norge utbrøt han "Ah! Ski! Lasse kjus!" XD Lol, jeg trodde jeg skulle le ræva av meg, og klarte ihvertfall ikke spise det han hadde gitt meg. n_n etterpå stakk meg og Katsuhiko på en konsert med no tradisjonell japansk musikk. Jeg hadde vel egentlig ikke så veldig lyst, siden han sa at konserten skulle vare i to og en halv time, men okaasan påstod at det var bra for meg å oppleve no nytt. Etter en 20 min på konserten dro Katsuhiko meg ut og sa "lets buy icecream" :D wehey - så da reiste vi på 31 og kjøpte svæær is til meg og så reiste vi hjem :)

Har hørt no snakk om at hvis svineinfluensa sprer seg veldig her kaaan det hende at vi blir sendt hjem.... Jeg håper VIRKELIG ikke dette skjer, for da kommer jeg til å bli griselei meg D:
Altså - jeg savner jo alle veldig, men dette landet er bare for fantastisk :] Og jeg har så mange planer her jeg gleder meg til!

Ja.. vel... I morra begynner håndball igjen, som har hatt fri den siste uka pga alle testene...
Blir digg å få trene litt igjen, men det betyr jo også at jeg mister all fritiden min igjen, lol.
Har hatt god tid til å henge med mine AFS kompiser i det siste. :) Min bestekompis her er jo svensk n__n - og awesome! For å være ærlig har ikke japsene så veldig sterke personligheter.
Etter min mening er alt skolesystemet sin skyld siden de tvinger dem til å se helt like ut med like hårfrisyrer og like klær. Blir litt frustrert. Føler meg heldig som har funnet meg så mange herlige japsevenner her også. :D Mange som klager over at de ikke har fått seg noen ordentlige enda..

OG ALLE. TAKK FOR DERES SØTE BURSDAGSPRESANGER, ILU ;___; har faktisk skrivd brev tilbake til dere jeg fikk av, men har ikke fått sendt dem enda. XD
HINT: JEG BLIR VELDIG GLAD FOR BREV ;_; <3

Lol, dette ble en meningsløs post, men som sagt: har ikke skjedd så mye interessant i det siste :]

PS - SJEKK UT NYE SANGEN TIL NEWS. MER GAY BLIR DET IKKE <3 (http://www.youtube.com/watch?v=ilYgdt41cBA)

- comments are appreciated. 8D

9 kommentarer:

Tari sa...

Ah, Koi no ABO <3

Bra du har det fint der nede da, vennen n__n

Ja, har hørt om at svineinfluensaen sprer seg veldig i Japan D: konserter som blir utsatt og avlyst og sånt T__T Tegomass skulle komme til Sverige, men de kommer ikke allikevel D:

MariaHelena sa...

Anna<3 eg savner deg! pakke i posten snart fra meg:))
puss

Anonym sa...

åj, Anna! Jeg skal sende deg noe jeg oggså.. promise.. er bare litt treig skjønner du;)

Så bra du har det!
Vi savner deg alle sammen!

Thea sa...

GAY NEWS! *danse rundt* og why, why, why har Yamapi ødelagt håret sitt?

*klemmepå*

Baji sa...

awwwwwwwwwwwwwwwww jealous baji
jeg synes det er så kult at du har fått deg så mange venner^^

Gjermund sa...

moro å lesa bloggen din Anna! så supert at du har det så bra!:) har kje hørt noko om Frode Johnsen der nede hell?:P

Anna sa...

Nah, bare lasse kjus er jeg redd :P

Gjermund sa...

haha lasse kjus faktisk:P moro! frode johnsen spellær i shimizu s-pulse ell noko slikt viss du har hørt om det!

Anna sa...

Jaa, har hørt det! :]

har ikkje sett no til han enda though. xD