søndag 12. juli 2009

Yeyyy - July

Åhååh, jeg burde eeegentlig ikke skrive blogg nå siden jeg er fettetrøtt og innlegget derfor sansynligvis bare kommer til å handle om bull, men får gå. ^^

Uka her var bare helt fantastiskawesomesuperduperdigg. :D Lett beste uka til nå. :]
Ble kjempemye bedre kjent med klassa mi på alle måter. Alle er plutselig kjempehyggelige! n__n yayyyy

sååå... to dager (husker ikke hvem atm og gidder ikke plage hjernen min med å tenke på det) i uka hadde vi sportsdager. :D kjempegøøøy! Softball og volley laget til klassen min er de beste på skolen, såååå i dag reiste hele klassen for å feire ved å dra på restaurant. :] Veldig kos, og fikk ENDELIG (etter 3 måneder hmpsf) se alle uten uniform. :) tøøøft. Japseteensa har eeegentlig ganske kul stil utenom skolen. :)
De fleste har helt lik stil da, menmen. XD -host- clones -host-

ååå på fredag(aka i går)var jeg på date! ahahhaha. Men det snakker vi ikke mere om heerrr. fallala.

I daggg var jeg først på baseballkamp (der jeg for første gang i mitt liv så 30 tenåringsgutter stå og grine og unnskylde seg for at de tapte) som varte i 3 timerrrrr. Da skjønner dere kanskje hva jeg vil fram tilll? eller bare ikke.
JEG ER SOLBRENT. OVERALT. JEG SER UT SOM...SOM...NO VELDIG RØDT NO. Det ser serr ut som noen har plukka meg opp og dyppa meg i et spann med ketchup. T_T
ajajajaj. Der får man for å alltid være for lat til å ta på seg solkrem. :]

Jaja - etter det dro jeg til Anjo for å henge med Narumi. :D vi dassa rundt enstund og gjorde ikkeno (noe som forøvrig var veldig kos! har ikke dassa så mye på år og dag), og etter det kom Yuna (nej, ikke min søster) og så dassa vi litt med henne før vi tok purikura. XD DANGG SURPRIZE! skulle gjeeerne vist dem fram, for de var ganske festlige, men Narumi er en treg dass og har ikke sendt dem til meg enda. Booo.

After that, som sagt, spiste vi middag med klassen. Meget kozzzeezz... :]]]

Sorry dust og meningsløst innlegg med sikkert en billion skrivefeil, men vi får skylde på at jeg har hatt den lengste dagen evurrr og at klokka er over halv ett.

Skriver nok snart igjen om det skjer no gøy. 8D

NATTA

2 kommentarer:

Birgitte sa...

Gøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøy!!! :D:D:D
du må kjøre på med et superinnlegg endag, masse bilder and stuff. n_n
blogg når du kjeder deg - hvis du i det hele tatt kjeder deg da. 8D

men du? vet ikke om jeg skrev det i forrige innlegg, men...
føler du at du har lært språket mer flytende enn de første dagene du var i Japan? :D
*spørrespørre* veldig nysgjerrig..

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk