fredag 24. juli 2009

Sommerferiee~

Heia igjen :]

Jeg har da også ENDELIG fått sommerferie n_n Den begynte forrige fredag, og jeg har ikke ooord for å beskrive hvor ekstremt herlig det er. :]

Den siste uka har det vært endel AFS events og stuff like that. På onsdag var vi på aquarium med engelskgruppa på naboskolen min. :) Kjempekoselig! Alle var superproffe i engelsk, og for engangs skyld brydde ikke de voksne seg om vi exchangies snakka engelsk sammen heller. n_n kos!

På torsdag dro vi sammen med Toyota chapteret inn på Toyota fabrikken! 8D kuuult. For å være ærlig var det dønn kjedelig, men masse kule maskiner og snær high tech shiet der. Og maasse gøye biler :D

På mandag skal vi klatre opp på mt. Fuji. Goodbye my dear friends, i love you all.
Tviler sterkt på at jeg kommer ned igjen. ._.'

RANDOM SHIT FOLK IKKE HAR INTERESSE AV Å LESE, MEN SOM JEG ELSKER Å SKRIVE OM:

Det viktigste som har skjedd den siste tiden: Gazette ga ut nytt albummmm! AND IT'S AWESOME! I LOVE IT! ÆÆÆPP! EN OG EN HALV UKE TIL KONSERT GOD DAMNIT, æ dævve. 8D THEM BOYS R KILLIN' ME! Og serr, aalle nye sangene dems gir meg skikkelig chilllsss n__n og 13STAIRS[-]1 minner SKIKKELIG om Gåte! Åhåhå!


Og ja - jeg så Harry potter... Var litt meh egentlig, men grei nok! Ble litt WOAH over hvor heit Malfoy har blitt, men ellers har jeg omtrent glemt hele filmen. x)
Husker jeg satt der og var meget irritert når HP banka Malfoy uten grunn :C pffh, bitsj.

Jeg skaaal skrive et langt innlegg snart... snaaaaart...as in..før jeg drar hjem. xD
Yoshi! 8D

1 kommentar:

birgitte sa...

iiiiiiiih, gøygøygøy!!! :D:DD

blir de sinte om dere ikke snakker japansk med hverandre? :O
btw føler du at du har lært mye? :D

og du skal på gazettekonsert, herregud så heldig du er. ^_^

neiiiii, mange lange innlegg før du drar hjem! D:
jeg ser så utrolig mye frem til at du skriver! :'D