fredag 14. august 2009

ups and a HUGE DOWN

Yo wallallalala ^^

Lenge siden sist gitt..igjen ._.' sorryy...
Har skjedd helt ekstremt mye i det siste! Har hatt den beste tiden jeg tror jeg kommer til å ha her, alt har vært helt fantastisk awesome :)

La meg ta det fra starten: for snart to uker siden dro omtrent alle exchangiesene fra Nagoya området pluss en haug med randome japser på caaaamp! gøøy bortsett fra at vi måtte sove på gulvet -_- Det ligger drøsser av bilder derfra på face, så se om du vil :]]] Var sinnsykt herlig å få møtt alle igjen, og jeg fikk masse nye japsevenner pluss at jeg ble mye bedre kjent med mange av utvekslingene også :D wiiii
Vi bare mingla rundt i 3 dager uten å gjøre no spesielt bortsett fra å gå en laaang tur (5 km HEHHH). Wellwell iaf - siste natta fikk vi lov å være oppe hele natta, og det endte med at ingen egentlig gjorde no siden alle var for trøtte, men siden vi ikke måååtte legge oss, dassa alle rundt som zombier -__- Noen tok meg og Marie's (<3) rom da, så vi sovna på et steinbord ute i en time elns. Ganske kaldt..og ubehagelig, men pøtt. :) Kozkoz.

Samme kvelden vi dro hjem fra camp, dro meg og svenskeanna på GAZETTEKONSERT!!!!! <3<3<3<3<3<3 ÆÆH LÆØVLØVLØV <3 Og når vi kom dit sa yuna bare snær "Yeh, venninna mi har vært i fanclubben enstund, så dere har plasser på rad nr 7!" WAWOO! OG DET VAR EN SVÆR SAL! HUUUUUGE! which means: VI VAR NESTEN I FRONT! Og vi stod på høyre side også så RETTT FORRAN URUHA! Nå syns dere sikkert jeg er en fæl tullete innbilsk fangirl, men jeg SVERRRGER han så vår vei heeele føkkings konserten! kanskje ikke påååå oosss, siden det er litt vanskelig å se hvor japser ser pga japseøyne (HAHA) men VÅR VEI IAF! ÆÆÆH. Hadde serr chills i 2,5 timer STRAIGHT! <3 Lalalala. Japsegazefansa er skumle da, men ååååhhhheeh n_______________n <3 løv.
I luv my boys. <3

Sååwe, på lørdag dro meg, sylvain(french bud), caity (canadabud), Ken (caits bf - japs), Masakazu (japs - went to america on sunday ;_;), josh(kens bud fra NY) og Nabe (japs) og skøyt opp fyrverkeriii :D mest for baibai til Masa, var supertrist
:(( men veldig koz ^^

Søndag dro jeg på Anjo festival med Shihoko og sayuri <3 hadde ikke sett dem på ages, så koskoskoskos <3 Cait og Ken skulle liksom på date den dagen, men de hadde ikke no å gjøre, så de ble med de også -_- kjekt egentlig, for ken fikk så dårlig samvittighet at han kjøpte all maten jeg ville ha! Ahahah! Nice! Kjekt med rike venner :]]]] Han er btw NEVØEN TIL HAN SOM LAGA DRAGONBALL! JEG KJENNER EN SOM KJENNER EN KJENDIS! 8D hææhæhæh!

Jeje, på mandag dro vi til Tokyoooooo! Yayy! and guess what. JEG SÅ MASAHIRO NAKAI UP CLOSE! Vi stod utenfor en bygning, og plutselig kom en flokk med jenter, og masse store skumle menn, og jeg stod helt i front, og da kom en dude ut av en bil og gikk inn i en bygning. XD vi hadde ingen anelse hvem det var at that time, men etterpå fortalte noen jenter oss altså at det var Nakai. :D For de som ikke vet det er han lederen i SMAP, et av japans desidert mest populære boybands. xD kuuuult! min første kjendis! bortsett fra uru daaaeee :DD æhæh

well anyways. Tokyo var gøy! personlig syns jeg Shibuya og Harajuku er fette overrated, men Roppongi hills og Odaiba var UBERAWESOMESUPERWHAAA *__* KUULT
Har tatt masse bilder, men facebook er GAY omdagen, så tar litt tid. :((

I dag var jeg en tur i Nagoya med Sylvain og Marie <3 funfunfun! Vi gikk på starbucks og dassa rundt og så på dyre klær etterpå. Så tok vi awesome purikura, men sylvain er treig, så har ikke fått dem enda. -_-

I morra drar jeg til NAGASHIMA SPALAND (japans største fornøyelsespark!) med Ken, daisuke, kens søster, Josh og Alvin ^^ gleder meg! Etter det drar jeg til hiroshima, og så til osaka og såååå til nagano for en uke -__- PEEES! I WANT SUM HOLIDAY.

Til sluttt.... RIP HÅKON. Jeg kan ikke tro at han er borte, herreminn >_<
Skulle gjort kjempemye for å komme i begravelsen eller iallefall minnestunda på skolen... Uff herlighet. jeg kan fortsatt ikke tro at han ikke kommer til å være der når jeg kommer tilbake.. o.O jeg klarte ikke å slutte å gråte når jeg hørte det, og jeg er fortsatt helt bortevekk ang det, hodet mitt sier at han fortsatt er der når jeg kommer hjem ._.' hvil i fred.

2 kommentarer:

birgitte sa...

hurraaaaaa, gøy å lese ^^ heldig som var på gazekonsert, woooh, det må ha vært en opplevelse indeed.

og hvil i fred

Kristine sa...

o: GAZETTE?? OHMYGOD, heldiggrisss