mandag 7. september 2009

らららら

SORRY AT JEG ER TREG. DX
Skjedd myemyemye i det siste. Bla at pcen min doede ._. ajajaj.
Jaja, faar studert litt mer iaf. xD

husker ikke egentlig helt hva som har skjedd siden sist, men jeg husker iaf at jeg reiste en uke opp til Nagano, som er en liten tulleplass litt lenger nord i japan.
Ca paa stoerrelse med Boe kan jeg tenke meg. 6000 folk er lite i norge, og da kan du tenke hvor lite det er i japan :p Her jeg bor bor det litt over 100 000 folk, og det blir regna som en biiitteliten by. tilogmed folk som bor i Aichi har ikke hoert om den :p saa ja. Den bittelille bygda i nagano som jeg ikke lenger husker hva heter (lol) bodde meg og de andre 4 utvekslingsstudentene i Nishi-Mikawa i eeen uke. Huset jeg bodde i var..hemm..interessant. De var boender, og likte ikke no moderne greier, saa de hadde ikke oppvaskmaskin, TV, elektrisk dusj eller SHAMPOO DX bleargg
Men joa, jeg kom meg gjennom det 8D og eyyyyy, det var FETTKALDT der oppe! froeys som svarte soeren hver dag! buuu. (helt aerlig tror jeg det var varmere der enn kjaere Norge). Men saaa kom jeg hjem hit, og jeg noeyt faktisk den ubehagelig klamme utrooolig varme lufta som slo mot meg da jeg gikk ut av toget. :))) Jeg kommer aldri til aa overleve i norge igjen xD

Og yeh, sommerferien min slutta forrige mandag =_= bu. Men alle tok meg veeeldig godt imot paa skolen! er nesten som det var paa starten! alle hilser paa meg 8D
Gikk forbi en svaer bunch med 3.klassegutter paa fredag da jeg skulle skifte til haandball, og da var det noen som sa "Halloooo" til meg, og da jeg sa hei tilbake sa de "Oooh, Mecha kawaii!" De som kjenner meg vet at mecha er mitt fav ord i hele verden. 8D ingen anelse hvorfor, det er jo bare en soet maate aa si "veldig" paa, men iiip n_n

saa ja, alle paa skolen oever som soeren til skolefestivalen om dagen :)) tror ikke jeg skal gjoere no spesielt, men jeg hjelper til aa lage planetarium 8D en hel haug kom bort og ville at jeg skulle cosplaye Sailor moon eller Askepott. xD eew.

Laererne er fortsatt idiotiske idioter som skjeller ut og gjoer narr av alle studentene, men de klager ikke paa meg lenger, saa jeg overlever :) faktisk begynt aa like skolen min litt. Er ikke den beste skolen i omraadet akkurat, men peh.. faar nyte det saa bra jeg kan :D

og jaa..om jeg ikke husker heelt feil har jeg ogsaa vaert i Hiroshima siden sist. Ikke den mest interessante turen jeg har vaert paa, men fair enough. :) Jeg mista lommeboka mi da.. med 2万円 (rundt 1500 norske) i. Jeg fikk den tilbake for noen dager siden, men seff var alle pengene borte... curse uuu japaaan -knytter neve-

og jah, alle skolevennene mine ville reise til tokyo disneyworld med meg paa foerste til andre juledag, men jeg faar ikke lov til aa reise utenfor aichi uten minst en person over 21. Pft.. Besides...びんぼうです。-raises hand-

blir kanskje ikke saa masse lange innlegg heretter, for pcen her er vanskeliiig... bleah.

Me talast :D

1 kommentar:

Lina sa...

Endelig postet du n_n