mandag 28. september 2009

September

Jaa, skjedd mye siden sist..

Dagen etter bunkasaien jeg skreiv om i forrige innlegget hadde vi Undokai (sportsdag whoho) yay! Ganske goey om man ser bort ifra at ingen egentlig brydde seg om aa ha det goey, bare om aa vinne ._. hm.
Jeg hoppa hoeyde, og det var saann at det var to idretter om gangen mens alle andre saa paa. Kjempeteit, for det betyr jo at hele foekkings skolen (ca1000) ser paa! Og vi hoppa samtidig som de som sprang 60 meter og de ble jo ferdige paa ca...9 sek, saa hmpf. Da jeg skulle hoppe hoerte jeg en svaer flokk av folk broele (og da mener jeg BROELE) navnet mitt. Jeg ble jo feeettnervoes, for det var ikke bare min klasse, men heeele skolen! EEEH. Jeg kom paa 4. plass da, saa fett nok, men jesus, huff. fniz, kjendis. Neida, men heeeeheeeh.

jaja, etter det har det egentlig ikke skjedd saa veldig mye bortsett fra at jeg gaar paa skolen hver dag. Veldig morsomt. hm. Vi hadde en bitteliten ferie paa 3 dager forrige uke da, saa da dro meg, Cait og Sylvain paa en venn av caitys skolefestival i Nagoya. Vi hadde iiiingen anelse om at det var en ren gutteskole foer vi kom inn og saa BARE gutter. heeehe, jeg klager ikke altsaa :)) veldig morsomt! en av de goeyeste dagene jeg har hatt tror jeg, alle ville ha oss til aa proeve dems ting (jah, paa bunkasaier i japan har hver klasse staesja opp klasserommet sitt med hver sitt tema og blablabla) saa vi fikk fettmye gratis snop. 8D HEH. og det gikk masse pokemons og slikt rundt. Jeg fikk klem av Pikachu, squirtle, en elg og michael jackson. n__n

hahaha, i engelsktimen i dag spurte laereren fyren som sitter forran meg i klasserommet hva man svarer naar noen sier thank you:

Laerer:Thank you
Elev:Uuuhh
Laerer: Noooo...?
Elev:...no thank you?
Laerer: Ahahaha, no. Nooo proooo...?
Elev: No proooo....mise?
Laerer *klasker seg i panna* Nooo proooobl...?
Elev: Uuuuhhhhh...
Laerer: ANNA. TASUKETE.
Anna: uh no problem?
Laerer: THANKYOU.
Elev. NO PROPLEM.

LOL 8D lo raeva av meg. Gotta love the japenglish.

talaaast.

+ Gratulerer med dagen mamma. :))

2 kommentarer:

Birgitte sa...

åh så gøy :'D

cubeebuc sa...

THANK YOU, NO PROBLEM
Hahahaha xD