torsdag 10. september 2009

文化祭=whooo!

Ohoy! naa var jeg kjapp!

maatte bare skrive nu foer jeg glemmer den superawesome dagen jeg hadde i dag.
Vi hadde SKOLEFESTIVAAAL 8D whoo! var kjempegoey, for tilogmed laererne var ikke saa gay som de vanligvis er n_n

Begynte med aapningssermoni der brassbandet paa skolen spilte. Joa, jeg venta jo at de skulle vaere gode iom at de oever 3 timer hver dag 7 dager i uka ca 360 dager i aaret, men HERREMINJESUS. Fi fuuuh som jeg har lyst aa spille i brassband nu! xD og alle folka som spiller der er supergeeks (med unntak av haruka) saa jeah. Men IAAF. De begynte aa spille og alle bare UUUUH 8D for guess hva de spilte! YEEP! THRILLER :DD og de var saa fettepro at jeg heeeelt aerlig likte det mye bedre enn orginalen. xD jeg satt der som "8DDDD" en veeeldig lang stund. Etter thriller spilte de en hel haug av animeopenings, og hele salen dreiv aa sang med paa visse. xD De spilte ogsaa en DJ OZMA sang! HAHAHA. <3

Etter aapningssermonien floey alle til hver sine klasserom for aa gjoere den siste finishen paa alt vi hadde satt opp i 2 dager foer. Vaar klasse var planetarium :D Ganske sugent egentlig, men funka fett. ^^ endel klasser hadde spoekelseshus, og FUUUCK saa skummelt det var! jeg er vanligvis ikke redd for saant, men jeg skreik no jaevlig da jeg fikk en svaer Geleklump slengt i trynet av en dame med en maske (ligna paa Haku fra naruto) og en retarda baby i armene. Jeesus xD ogsaa no armer som dreiv aa dro oss inn i veggen o___O Haruka holdte jo paa aa begynne aa grine!
Vi dassa litt rundtom for aa see paa hva alle hadde lagdtil, og vi fikk nytt snop paa hver ny plass vi gikk, saa jeg tror jeg la paa meg rundt 3-4 kg i dag. Oh joy!

etter deet igjen dro vi aa saa paa noen performances av 3. klassingene ^^,
OH EM GEE - er alt jeg har aa si. Foerst hadde en svaer haug en slags superhilarious Otakudans (kalt noe saa oppfinnsomt som "Otaku paradise") der alle gutta var kledd ut som jenter, og de 3 jentene som var der var kledd ut som no supergeeks. Feeettmorsomt! Men saa kom plutselig en bunch av Hiphopdudes inn og bare "back off, this is our stage". saa dansa de litt rundt og saa veldig barske ut :)) AHahhaha! Whyyy har jeg ikke oppdaga alle de awesome folka foer naa? XD Etter det kom en rund bollemann inn kledd ut som en fe og bare "PEACE" mens han loep rundt og vifta med vingene og mima en kylling. hm.

Skjedde mye annet ogsaa, men blir litt for langt og detaljert til aa skrive her. ^^,

talast

2 kommentarer:

Aya Blueberry sa...

NICE 8D (Y)

. sa...

Hei der!
Jeg må bare si at jeg har lagt deg til i blogrollen min på ny utv. blogg.. den andre er jo slettet;)

Anyway, håper det er greit.