søndag 22. juni 2008

Fwooho~

Heihei! Jeg heter Anna, er 16 år og bor i Bø i Telemark bare for å få det oppklart n_n

Uhm, for tiden har jeg ferie og bruker mesteparten av tiden min på jobbing fordi jeg er smellfattig (vet det er litt egoistisk å si, men fra min vinkel er jeg fattig). I morra eller mandag reiser jeg til HOVE da. Får håpe det blir skøy ^^

Mesteparten av musikken jeg liker er JAPANSK. Begynner sakte men sikkert å bli mainstream i Norge det også, som alt annet, men det er jo en grunn til det! Den er HERLIG :D
Min topp fire består av The GazettE, GLAY, heidi. og Kobukuro. Forøvrig har jeg sett Gazette og et av mine andre favorittband, Antic Cafe, live. Supah dupah!

Til høsten begynner jeg på Bø Vidaregåande skule. Det blir fun! not rly~ Blir der ikke lenge tho, for i mars bærer det til Japan hvor jeg skal tilbringe sånn ca 11 måneder 8) waiwai~ Tenkte jeg skulle finne meg en fænsi japse og hooke meg opp med, men pft.. vi får se >:)

Jash.. da har jeg ikke så mye mer å si om megselv n_n jeg er et kjedelig menneske~
sååh, Ja ne!

4 kommentarer:

Helene sa...

Blir japansk musikk mainstrem blir jeg trist!

Anonym sa...

Enig med Helene. Jeg vil ikke at japansk musikk skal missbrukes til mainsteam *virke egoistisk* Ellers så missuner jeg deg hver gang du skriver: Jeg skal til Japan.

Anonym sa...

Anna, du er alt annet et kjedelig menneske. Du er den personen jeg beundrer mest pga din kreative personlighet og fantastiske utstrålig :) Lykketil videre med bloggingen og kooooooos deg på Hove <3

Anna sa...

Naaww 8D<3