søndag 22. juni 2008

Om nom nom

Haha, jeg gikk litt bananas på asiabutikken i går, og kjøpte meg 25 par spisepinner om omtrent halvannen kg nudler :} Skulle smake på en slags morsom arabisk rekenuddelpakke i dag, og HERRELIGHET! det er de teiteste nudlene jeg noensinne har spist! Det fulgte med massevis av snær krydderposer som man skulle helle på, men da jeg smakte på dem smakte det INGENTING! eller..... Det smakte egentlig ganske masse, men ikke noe sterkt O.o Bare sånn kokos/ananas lignende eller noe =_= jaja~ Senere i dag får jeg vel prøve meg på japsenudlene med brokkolismak >8D ææhæ~ Looking forward to it!

Må også pakke til i morra :l bleh.. masse regnklær >w<" Tenkte jeg skulle ta med rettetanga mi, men ehm.... om det kommer til å regne hele tida er det vel strengt tatt ikke vits ._.

oooh, jeg gleder meg til kooks 8D det blir herligherligherlig! Også Babyshambles da! jeg skal klatre opp og henge meg på pete n_n

2 kommentarer:

HMS sa...

Hoyhoy!
Du utelot dom nydelige krydderertene *knaskknask*.. Så, 9 kr om dagen, skal me sjå kor lang tid det tek før du kollapser?=) Du kjem te å bli usynlig.. ^^ Well, anyway- du skriver blogg bra! Kos deg på Hove og med The Kooks!

Anna sa...

jaaa, damn ._. de var herlige æzz <3 :D

skal bare være nuddelmenneske i 5 dager da :B Eg overlever! n_n I hope~

Sankyu sankyu nice woman 8D<3