mandag 23. juni 2008

HOVE

Ja, nå sitter jeg her og venter på at klokken skal nerme seg ett =_= Pappa måtte absolutt dra meg opp til kl. HALV NI, så jeg er trøtt as hell -.-" Menmen~ Dette blir forhåpentligvis en fin dag, og jeg gleder meg kjempemasse til black kids konserten i kveld n_n eneste konserten jeg har skrivd opp som jeg skal se i dag ^^,

Ja, iallefaaall~ Nå begynner det å nerme seg 8 måneder til jeg reiser Owô
holy shit lzm! hahha, jeg kommer tilbake til dette tema hele tiden overalt føler jeg XD tror alle rundt meg er litt lei av at jeg snakker om det konstant :D menmen~ er det SÅ rart da? 8D

Sekken min til hove er btw den største og mest stappa sekken jeg noensinne har sett owô poor me~

veel, no fær eg avstad >8D baibai suckers!

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Du er skikkelig heldig som skal dit!!! God tur da, kos deg :)