tirsdag 3. mars 2009

Aaalohaa~

Wjeh, lame dag.. Nå som jeg eendelig trodde det skulle bli vår, så kommer det 5 meter snø og ødelegger alt. DET SKAL IKKE SNØ I MARS. Fjellet kan få, så alle skifolksa blir happy, men kan det ikke holde seg bart her nede? Vi fortjener det etter en lang og kald vinter.
Og jaa, jeg konsentrerer meg veldig hardt om ikke å overbruke smileyer nu. Føler dette blir en veldig sur post, men bare sånn at dere vet det sitter jeg å gliser som fæn! .. sier vi! Neida, men har lovt megselv at jeg skal klare én post uten smileyer. Er vanskeligere enn jeg trodde! Har sikkert begynt å skrive smileyer en 10-15 ganger nå. Knis, jeg må virkelig skjerpe meg!
Var ned hos Lill i dag og så på Hana Kimi... Ååh, det er så koz å se serier andre gangen! man legger merke til så mye ekstra. Jeg satt og fniste som ei litta jente, mens lill satt bare og sa ingenting.
...
15 dager igjen iaf! Snart 14! for nuu går jeg og legger meg. Nite folks!

1 kommentar:

Inga sa...

I fjor snedde det her i Juni...