mandag 16. mars 2009

NO FÆR EG, FØLK!

Åh, i dag måtte jeg si hadet til alle ._. seriøst noe av det tristeste jeg har vært med på noensinne :C baff...

selv om jeg har asdfghkglø lyst til å reise til Japan, har jeg samtidig minst like lyst til å være her med dem :CC

Geh, jaja! Tror det her blir det siste innlegget jeg skriver før jeg drar, siden jeg reiser tidlig tidlig i morra, så yæh! See yah in Tokyo/Nagoya/Nishio/wherever 8D

Skifter navn på den også, så nå er det ikke ":D" lenger, men "ANNA I JAPAN" HEEHEEHE ! 8D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yay, har lenge ventet på at denne skulle bli en ''japan blogg'', gleder meg til innlegg fra Japan! :D

Anonym sa...

Püs! jag kommar att sakna dig. ilu

But remember skype, fais and, ofc, bloggen^^

P.s miss you already #)

<3 - hugs and kisses

Anonym sa...

Ser deg om noen timer <3