mandag 23. mars 2009

første uka :'D

o hi! :D

Da var jeg altså endelig kommet fram til Nishio, hvor jeg skal bo det neste året. Denne byen er så søt, at dere aner ikke! ^_^ har ikke gått så mye ute for megselv enda da, så har ikke fått tatt så mye bilder :3 uans. de bildene jeg har tatt, har jeg lagt ut på facebook, så om dere skal se, så se der :] yey!

Aye, vi kom altså til Narita for 5, snart 6 dager siden, og etter det reiste vi til et hotell med alle de andre studentene før vi splitta opp i tre grupper til Osaka, Tokyo og Nagoya, hvor jeg var.

Meget gøy! jeg fikk mine første venner her; Adela fra New Zealand, Xin Ni fra Malaysia og Ben fra LA. Serr, utlendinger er AWESOME! I luv them. 8D Australia folk er ganske pain in the butt though.

mine kjære vertsforeldre er awesome! Min pappa subber bare rundt og sier "daijobu desu" hver gang jeg spør om jeg skal hjelpe, mens min mor gjør aalt mulig for meg o_o skummelt!

Såååååå YUNA. min kjære søster. Hun liker AKKURAT den samme musikken som meg, og i mai skal vi på MUCC konsert! skal også nesten sikkert på Gazette konsert i august om det ikke crasher med AFS campen. Til mandagen skal vi på shopping og konsert med et band som noen av vennene hennes spiller i i Nagoya. YAY

Haha, ja! alle tror jeg er 20! det er helt sinnsykt! når Folk som vet hvor gammel jeg er sier det til andre, kommer de bare "USO!". 8D fun!

På mitt partey i går, kom de andre utvekslingsstudentene i nishi-mikawa, og når japsene hørte at jeg og sverige-Anna snakka sammen måtte de selvfølgelig høre oss snakke.

Sverigeanna - "Knulla din morsa"
Norgeanna - "knulla din egen"
Sverigeanna - "så hur går det med runkarmen da?"
Norgeanna - "det går supert, enn med din?"
Sverigeanna - "fantastisk"
Japsene - "oooh, sugoooi!"

HEEHE 8D

Jeg har også fått min første japsevenn! Kanami<3 jeg kan faktisk klemme henne uten at hun blir fornerma! yay! ^_^

i dag var jeg på skolen og fikk min forbanna SKOLEUNIFORMMMM... garr...
Såå satt jeg på verandaen min og blåste såpebobler i 2 timer *_* kos! fint vær!

har tenkt endel over at japsene er så barnslige, men når jeg kom hjem i dag, fant jeg ut at jeg har kjøpt spidermansokker og prinsessematboks ._. eh.. ja.


blir sikkert en stund til neste innlegg, men orker ikke skrive mer. Skal opp tidlig, for jeg skal på tenniskamp med okasan :]

Jaaa ne!

6 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ FATASTISK! u er så utrolig heldig!

Helene sa...

Awww. Det høres så bra ut! *__*
Men hva med vi som ikke har Facebooken din da? :C

Anonym sa...

LUCKY!:O
Legg ut litt bilder her også da? 0:)

Anonym sa...

Det høres fantastisk ut Anna! Så glad du trives :D Og du MÅ vise skoleuniformen på cam for meg XD

Anonym sa...

Herregud Anna! Høres ut som om du har det heilt herlig nå :D Me savner deg allerede, tenk at du blir så lenge borte :( Men eg må bare si: jeeez, eg misunner deg! Love from H <3

Helene sa...

*__________*
...
Hvis jeg finner knappen (jeg er litt retarded, har jeg funnet ut) så skal jeg følge bloggen din.
For utvekslingsstudenter er AWESOOOME.
OG OG.
Jeg kjenner Martin, hohoho. 8D
(helt random)
Han sier jeg burde snakke med deg, siden du er så grei, mwaha!