onsdag 1. april 2009

Week twooo dundundun

Heihopp! I dag er det fiint vær, så etterpå skal jeg gå heelt bort til itsumo senteret og handle meg en hårbørste. :'D yay!

Well, jeg begynner å glemme alt jeg har gjort o.O skulle til å skrive om hva jeg gjorde fra fredagen og utover, men jeg husker ikke! må begynne å skrive opp. :C eh.

Men joa, nå kom det. Vi fikk besøk av noen venninner av Hatsue som var meektig slitsomme. Jeg liker ikke folk som tror jeg kan japansk så himla bra, og derfor babler til meg kjempefort! De hadde med seg massevis av snop da, så gikk fint :'D knis. Og jeg gikk og hang med Yuna etter en liten stund. Yuna er awesome! Min beste venn her til nu. Jeg skulle virkelig ønske hun beodde her hjemme istedenfor på hybel i Nagoya. :C wellwell, desto flere konserter. 8D

Lørdagen tror jeg ike jeg gjorde noe, mens på søndag var det møte i Nishi-Mikawa chapteret for AFS. Vi skreiv talen vi skal holde på skolen. o_o jeg er mildt sagt KJEMPENERVØS. Jeg skal holde en tale forran 1000 studenter på JAPANSK. Om noen vil komme å holde meg i hånda, så hadde jeg blitt veldig glad :]

Mandagen reiste jeg inn til Nagoya med Yuna for å gå på konsert med vennene hennes. Det var awesome! vennene hennes var megagøye, og alle banda som spilte var drittflinke. *_* Pluss at det krydde av fønsi folk. :'D Åhåh, maange som ville hilse på meg! Gøy å være hvit i Japan. XD

I går gjorde jeg ikke stort, bortsett fra å få alien registration tingen gjort, også var jeg med Hatsue i klassen et par timer. :]

I dag var jeg med henne på jobb og hjem til foreldrene. Gamle japsedamer er så søte! 8D iih~

Og sååå må jeg bare si at aabsolutt alle rykter dere må ha hørt om japser sansynligvis er sanne. De drikker serr te 4-5 ganger om dagen. o_o Men en ting som ikke stemmer er at de er rassistiske da. heeldigvis. Hatsue forklarte at grunnen til at de ofte ikke snakker til utlendinger er fordi det er så sinnsykt få av dem i Japan (vi snakker under 1%), pluss at japsene snakker så dårlig engelsk. :] tadah!

OM NOEN FØLER BITTELITT FOR Å SENDE MEG SJOKKIS, PLZ DO! Heia heia!

PS: Fått meg TELEFON! wuu! ringring! 090 2928 2437 - :D (husk japsetall i starten (+81)

3 kommentarer:

Baji sa...

Åh. Det var godt å høre at de ikke var rasistiske. Jeg har lenge lurt på det der. Domo ~

Helene sa...

Awesome! Jeg skulle gjerne få sendt deg sjokolade, men, eh. o-o
Jeg skjønner det med dårlig engelsk osv. :'D Hahah!

Therese H.N. sa...

Hørtas morro ut da :D
Jeg kunne godt kommet te Japan og holdt deg i hånda om du betalte billetten? (a) :p
Lykke til med talen ^^