søndag 19. april 2009

1 måned! holy shiet~

Å huuu, nå kom jeg nettopp hjem fra 3 timers tennisspill. :D Jeg elsker å spille tennis! Til tross for at jeg er veldig dårlig, og det var vel... aandre gangen jeg spilte det. fniis. Er så lett å slå ballen langt, så jeg føler at jeg faktisk har litt muskler!

Well, iallefall. Ferdig med 2. uka på skolen nå. Dagene blir litt vel lange syns jeg, for kommer hjem rundt 8 hver dag, men har heldigvis ikke så mye tid til pcen da, så der kvitter jeg meg med en dårlig vane forhåpentligvis. :] Vanigvis spiser jeg middag, dusjer og legger meg. Hver morgen må jeg opp 6, så det er jo litt pes, men akk. Heia Anna! Nå er sykkelen fiksa også, så litt mer tid om morgenen. :)

Møtte resten av Nishi Mikawa studentene i dag, så det var veldig koselig! Var litt trist å høre at Jero og Arttu ikke har noen venner på skolen og at ingen snakker med dem though. ;_; Vertsmor fortalte meg at japsene har et bilde av alle utlendinger som blonde og blåøyde, og siden både arttu og Jero har mørkt hår og mørke øyne gidder ikke japsene å bry seg. =_= jiiz. Skulle likt å sett slik ut for en dag for å se hvordan de reagerte. Er litt oppgitt atm~

Hele uka gikk sånn forholdsvis greit. Fikk begynt på håndball som er herlig! Har mest lyst å stikke hjem og sove etter skolen hver dag da, men når vi har begynt å spille har jeg ikke lyst å slutte. :D 2 timer om dagen, 5 dager i uka er litt vel mye syns jeg da, men hurrhurr, nice body ftw. Håndballfolka er alle awesome, og de bryr seg ikke om jeg suger som fæn og ikke har no muskler. Apropos muskler. Vi spilte volley i gymmen på fredag, og aaalle jentene i klassa mi er supersvake uten retningssans, så alle var snær "ooh anna you're soo strooong" o_o
Haha, jeg elsker å drive med sporter der folk suger mer enn meg. :D too bad gymtimene i Japan er KORTE, så var bare 4 kamper eller noe. :C Vi vant alle! føler meg litt barsk i grunn.

På fredag møtte jeg Erina, min eldste vertssøster for første gang, og jeg må bare få si at jeg eeelsker henne like mye som jeg elsker Yuna. Hun inviterte meg til Osaka for å shoppe når jeg ville. :D Guud, I love this life! fikk et lite angstøyeblikk på fredag da jeg innså at det allerede har gått en måned siden jeg kom hit, og det nå bare er omtrent ni og et par uker igjen. oO menmen. Er jo ganske lang tid det også. :D

Fra 2. Mai og utover, har japsene noe de kaller "The golden week" som vel er 5 dager ferie eller no slikt. Gleder meg veldig, for Yasuko inviterte meg hjem til seg sammen med Narumi og Kumi for å gå på en svær festival i Okazaki. De skal visst ha på seg yukataer, men vet ikke om jeg orker, for er sinnsykt pes med sånt, og jeg liker å gå i klær jeg har valgt selv. Kinda gøy med all oppmerksomheten da, men jeg begynner faktisk (tro det eller ei) å bli litt lei av at folk glor. xD Skulle ikke tro det~ Men iallefall skal jeg sove over hos Yasuko, og herlighet det blir så kooos. :D

I dag var det kjeeempefint vær, så blitt brun på armene! 8D Yaay! Hatsue var litt "nooo D:" da, for her er det jo fint å være bleik, men akk. I like tans! 8D

En siste ting! I går fikk jeg kjøpt meg 2 Shoxx blader med sykt mange sider Gaze + heidi (et av dem hadde en svær gazeplakat), 1 musiq (med dvd med no gaze og diverse andre artister intervju på), en mangabok og en tegnebok for 800 yen som er rundt 50-55 kroner. 8D HAHAH. Er litt vanskelig å navigere i butikken da iom at den er huuuge og alle skilta er på japansk. afff.

Okey, om dere har spørsmål eller noe, så bare spør, for jeg aner absolutt ikke hva jeg skal skrive om!



Peace out - (look kinda jap, don't I? fniz - og btw, det at jeg ser ut som et fjell... VI SKYLDER PÅ PINGVINEN)
~~

12 kommentarer:

maren sa...

det høres helt utrolig morsomt ut!

Baji sa...

Fyfen jeg elsker det du skriver! Du skriver egentlig mye oftere enn jeg har sett andre utvekslingsstudenter i Japan har gjort, og det er bra!

Anna sa...

Det er fordi jeg er datanøørd. :'D

Anonym sa...

Haha! wow Anna... Du blir jo megasterk jo!
Herregud, sporty person!!
Don't bother talking to me ever again for jeg er så misunnelig at det brenner langt inne i hjerterota:)

Thea sa...

LilleAnnaMin blir sterk! lols! Skal så IKKE leke med deg mer! XD

Det at tiden går fort er tegn på at du trives. Og det er jo bra! : D Skulle så sykt ønske at jeg hadde penger til å besøke deg, for...
Etter at du dro, så er det bare Tonje som er klemmepersonen min! Og Tonje jobber hele tiden >____<
no hugs for Thea! Og no K/Jpop spazzing på skolen.... u___u

Om du har sånn her kjempe lyst en gang... sjekk ut Hot Chili Paper! Koreansk blad, mye awesome! (som regel lite DBSK, faktisk!)

ELSK! <3

Heidi sa...

Jeg og vil til Japan.

Men jeg har et spørsmål ang. mat. Jeg satte nettopp og stappet i meg nudler og tenkte på hva de spiser i Japan. De spiser sikkert ris, onigiri, rammmen og alt det deren der. Men jeg er likevell forsatt nysjerrig og jeg har jo ikke bevis på at de spiser annet en typisk japansk/asiatisk mat.Så hva spiser du? Spiser japser vestelig mat? Hvor mange måltider spiser de daglig? Spiser de brød (Etter min oppfattelse så spiser de bare ris) Og sist men ikke mist: Har du med deg obento på skolen?

Anna sa...

Thea, spam Meri, det funker fett, ho er lett påvirkelig når det kommer til det å like band. 8D - sorry om meri leser det her, du vet jeg har rett, kjære. :'D <3

@ Heidi: Japsene spiser ALT. Sånn helt seriøst. Min familie spiser nesten ikke brød da, så det er jo litt trist, for jeg hadde med meg en brunost. XD Har med meg obento på skolen hver dag som min mamma lager til meg på morgenen :D meget koselig! Vi har også en liten sjappe på skolen som selger diverse brød og drikker. Jeg pleier å kjøpe noe mine kjære venner kaller "oppai pan" (puppebrød) hver dag. 8D FETTEHERLIG. No slags boller med enten vanilje- eller sjokokrem inni. :D

Baji sa...

PUPPEBRØD
HAHAHAHAHAHH
er det sånn greie som Kona-chan fra Lucky star spiser hele tiden? :D

btw du la ut innlegget her på bursdagen min hihi. <3

Helene sa...

"Vertsmor fortalte meg at japsene har et bilde av alle utlendinger som blonde og blåøyde, og siden både arttu og Jero har mørkt hår og mørke øyne gidder ikke japsene å bry seg."
Nå ble jeg litt nervøs her. D: TENK OM INGEN VIL PRATE MED MEG NÅR JEG UTVEKSLER, BUHU.
kgahisgadf, du har det fette naice da!

Anna sa...

Hurmm, jeg kjenner mange som er her som ser asiatiske ut, og de har det finfint! Men Jero er fra Argentina og er visst enda verre mot folk fra afrika og rundt der. :| HATSUE MOTSIER SEG SELV. =_=

Birgitte sa...

btwbtw. spiller du tennis via skolen? :D
jeg vil spille tennis etter skolen~~~~~~

Anna sa...

Nope, jeg er i håndballklubben. :]
eller.... fra neste uke har vi tennis i gymmen da, men jeg tipper det ikke var det du mente. XD

Nesten alle skoler har tennisklubber :]]