lørdag 4. april 2009

HEIDI

Heihiopp! I dag er jeg blid! Guess whut! var på heidi konsert i gårkveld. *___*

Mest awesome jeg noensinne har vært med på tror jeg. Jeg ELSKER virkelig det bandet. De er bare for fantastiske. Også kommer de tilbake til Nagoya i Juni! Wihii!


På starten av konserten stod jeg ganske langt bak, men så begynte folk å pushe så jævlig fra alle kanter, og plutselig var jeg nesten helt frammerst. 8D Kjekt! Mista Yuna da, men fant henne igjen etter konserten. :D Publikum i Japan er skummelt synkroniserte med megakompliserte armbevegelser. o_o ble rent redd jeg! Kousuke SÅ på meg! Stod rett forran han da, så kanskje ikke så rart, men still. 8D Hadde lyst å se Kiri litt bedre, men klart vanskelig siden han er trommis. Err Jo! jeg fikk meg AUTOGRAF! ihihi! Fikk ikke møte dem da, men fikk den da jeg kjøpte cd. :'D wohohoho! n________n


Ingen kommentarer: