lørdag 11. april 2009

O haai

Ahh, måtte skrive litt her nå bare for å teste ut om det ser greit ut med bilder. :D


Jeg kræsja med sykkelen i går. I en stolpe som stod midt i veien. Ikke spør meg hvordan jeg klarte det, men store spørsmålet mitt er hvorfor i svarte søren de plasserer en stolpe midt i veien? o_o de må da vite at det er noen hvitinger som meg som ikke er superproffe på å sykle i japan også! giiz. Så nå må jeg holde meg hjemme i helga, og på mandagen skal jeg på sykehuset og ta røntgen på hodet. - sigh - Fått ett huuge blåmerke i panna (og, fant jeg ut istad, ett svært på kneet, ett på ryggen og ett på ene skuldra) og endel sår i bakhodet, men ellers er jeg helt fin :D SuperAnna er super! Sykkelen ble kinda ødelagt da, så kan ikke sykle til skolen neste uke. gah..


VEL HER KOMMER BILDENE YEEHEY.






Jeg tok meg en tur på biblioteket på skolen, og hva får jeg se? Jo, DBSK! Hva forer de ungdommen i Japan med omdagen? Skammelig!




jeg kjøpte meg også et blad, og sannelig er det ikke ØRTEN sider med dem der også. =_= Jeg slipper ikke unna!






Vel, her er da tre av mine kjære venner. :D De er så søtee n__n Kimi til venstre, Haruka i midten og Narumi til høyre. :]



HERREGUD, Det her er det søteste noen har gjort for meg noengang! XDD Kaede hadde lagd en pose med godteri, et armbånd og altså brevet som dere ser her. :DD

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du greier ikke holde deg unna ulykker i japan heller nei:P lille ulykkesfuglen <3 skype snart??:P

Anonym sa...

Naaw, stakkars Anna. D: <3

Og damn, jeg hadde dødd på stedet av søthet om noen hadde gitt meg en slik pose. XD

Anna sa...

TRO MEG, JEG DØDE VELDIG. XD

Baji sa...

Haruka is such a nice name~~
aw, så utrolig søtt gjort! :'D
håper du ikke har alvorlige skader da :O

Thea sa...

DBSK! Anna! Spar på de til meg da? Snille lille? Dayuuum... I wanna go to visit you and SCARE your friends! bwahahhahaha!

*klemmepå*

PS; du kan klippe borth Changminnie da... irk!

Anna sa...

KLipper bort alle unntatt yoochun jeg, så blir alt bræææ! 8D

Thea sa...

Naaaaaai! Ikke klippe bort Yunho, Jaejoongie og Dolphinsu! <3