torsdag 9. april 2009

~

Oh, nå ville jeg egentlig sovee, men er flink og skriver her isteden :'D

På søndag hadde jeg på meg kimono! At that time (dvs før tirsdag) hadde jeg aldri følt meg mer beglodd i hele mitt liv. Var litt gøy, men også peees... ble fotografert til avisa, også eieren av kimonosjappa tok bilde av meg og Naoko til å ha i vinduet :D haahaha.
Og MASSE randoms tok bilder av oss! Eek!

Ooooo jau. Begynte på skolen på tirsdag! Det var.. skummelt.. og eh.. interessant! Følte meg som en nja.. jeg vet ikke. XD den som alle peker på og hvisker om. Ganske gøy egentlig, for når folk vinker til meg og jeg vinker tilbake blir de helt "IIIIIHHHH KAWAIII". Gah. Japsejenter er helt ville o.O De fortsatte i går, og eeenda mer i dag. ._. Men er ganske greit da, noen jeg aldri hadde sett før som faktisk tilba seg å bære alle tinga mine. XD Også var det en jente jeg spurte etter veien av, også fulgte hun meg gjennom heeele skolen (og den er svær, I tell you) helt til klasserommet mitt. 8DD hahah!

I dag var litt dum dag egentlig. Skole fra 8:30- 16:30. Waay too long, om du spør meg =_= er jo pesslei innen klokka blir 2. Skjønner jo ikke shiten av hva lærerne snakker om.
Etter skolen stakk jeg, Narumi, Kumi og Yasuko til en snær huge gaminghall og tok purikurabilder. 8D ble ganske søte. Kumi skal sende dem til meg i morra, så får se om jeg får lagt dem ut da. n_n Iaf, etter det reiste jeg hjem, men da fant jeg ut at jeg hadde glemt nøkkelen, så ble sittende på verandaen og vente i 3 timer. Hadde mitt første ordentlige emoøyeblikk fra jeg kom til Japan da. 8D litt trist, men akk. Nu er jeg inne med ullteppe og min kjære mitsuya cider, så nå er alt kos.

I morra er det ny skoledag, men etter det er det heeelg :D Gleder meg stort til å sove liitt lenger enn 6. ^_^

Natta folkens. :)

5 kommentarer:

Kiyo sa...

Åh, jeg misunner deg *__*

Anonym sa...

s bra at du enda lever:P haha, miss you püsen

Baji sa...

åfyfan så urettferdig JEG GRÅTER

Helene sa...

Jeg misunner deg også! Tenk så gøy å ha mange japser etter seg * A * ahahahha, nå følte jeg meg litt rar! Men men, at japanerne kaller deg søt er vel gøy? 8D Bortsett fra at de ser ut til å holde på med det ganske lenge... o-o ehehe, jaujau. JEG GLEDER MEG TIL Å UTVEKSLE, ÅÅÅH, takk for at du blogger, virkelig! T^T

Anna sa...

Det er veldig gøy! Alle liker jo å bli kalt søt, men sånn helt seriøst, de holder på fortsatt. =_= har kinda gitt opp at de noensinne skal slutte... :| japsene elsker virkelig ordet kawaii~